Інтерактивний лендинг обов’язково присутній в маркетинговій воронці. Якщо ленд буде нудним, то ніхто не захоче користуватися додатком. Правильне рішення — інтерактивні лендинги, які подобаються користувачам. Доповненням стануть квізи, анімації, демо-ігри, калькулятори.
Використання інтерактивних лендінгів з PWA
Ленд буде приносити багато користі в тому випадку, коли він стане доповненням додатка. Якщо користувачі будуть обмануті, то фахівцеві не можна розраховувати на хороший результат. Досвідчений байєр використовує в роботі 3 способи.
- Адаптація лендингу під прилу. Робота з WebView і нативними прилами вимагає обдуманого підходу. Адаптація лендингу стане єдиним правильним варіантом. На розробку додатка піде приблизно $500, а для зменшення суми краще поміняти лендинг. Ризик полягає в тому, що прила може не конвертувати. Ніхто не поверне витрачені гроші і час.
- Створення посадкової сторінки і апки в одному напрямку. За допомогою PWA-додатків це рішення втілюється в реальність. Можна скористатися спеціальним конструктором з готовими шаблонами. Лендінг налаштовується з урахуванням побажань фахівця, а PWA-прилу зможуть створити навіть люди без навичок програмування. Баєри тестують прили, знаходять найприбутковіші зв’язки і при необхідності змінюють елементи РК.
- Налаштування додатка під лендінг. У маркетинговій воронці лендінг вважається початковим етапом. Якщо гравець не звертає уваги на посадкову сторінку, то додаток його теж не зацікавить. Налаштування під ленд — це не найкращий варіант.
На будь-якому з етапів РК в конструкторі можна вносити правки в PWA-додаток. При нестабільному або слабкому інтернеті баєри вказують невеликий розмір прили (до 2 Мб). Користувачі зможуть швидко завантажити додаток, щоб почати свою гру.
Як використовувати PWA-додатки в арбітражі трафіку читай в цій статті.
Є можливість налаштування кастомізованої push-розсилки. Фахівець встановлює відповідний текст, вказує регулярність відправки повідомлень на гаджет користувача. Зв’язка ленда з PWA дозволяє байеру поліпшити якість ігрової аудиторії.
Арбітражник отримує багато переваг. Одна з переваг полягає в тому, що завантаження прили здійснюється безпосередньо з лендінгу. Арбітражнику не потрібно переживати про блокування Google Play. Додаток також не блокується з боку App Store. Якщо все-таки домен потрапляє під блокування, його можна перенести за кілька хвилин на інше доменне ім’я.
Чи вигідно комбінувати ленд з додатком PWA? Розглянемо простий приклад. Байеру перераховується $30 за депозит. Показники середньої конверсії посадкової сторінки складають 4%. CR збільшується до 6,5%, якщо використовуються ігрові механіки та інтерактивні форми. Якщо на сайт перейде 10 тисяч відвідувачів, інтерактивний лендінг дасть понад 250 гравців. На це не потрібно ніяких додаткових витрат. CR збільшується до 10% при використанні розсилки. Якщо до приле повернуться хоча б 12-20 гравців, вони принесуть арбітражнику мінімум $600 чистого прибутку.